Någon som vill ha hallon och vitchoklad muffins?

Idag ville jag verkligen inte kliva upp, men jag klev upp med David när han åt frukost innan han skulle iväg på PT. Fast jag var nog mer sovande än vaken så, jag la mig igen och sov tills han kom hem igen. Sen blev det gym, dusch..osvosv. Nu har det bakats hallon och vitchoklad muffins. Luktar ljuvligt, nu ska vi bara se hur de smakar ;)
Hoppas ni alla har en fin dag. Idag saknar jag London hemskt, Det kan nog mycket bero på att min lilla sötnos fyller två år idag. Happy birthday M!
Fast jag saknar allt med den staden. jösses.
över och ut.


Kommentarer
Anonym

Jag hade också en sån dag idag, ville ingenting...Men smaka på dina muffins skulle inte vara fel. O du, hälsa din värdfamilj i London om du pratar me dem. Love U.

2011-05-18 @ 21:38:07
Sofia

Hej! Visst är London en stad som man förälskar sig i. Jag gjorde det för 9 år sedan och kan inte helt riktigt peka ut vad det är. Var i USA bor du?

2011-06-07 @ 13:42:48
URL: http://withsofia.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0