nu händer det grejor.

jag sitter hos pappa är så här cool, som vanligt så alltså :P :D



mysigt värre, det sägs att det är pappa jag är lik håller ni med?
(det ser dock ut som jag är sjukt mycket större än pappa på den här bilden, haha)




och föresten, fick paketet från Amerikanska ambassaden i Sthlm igår så idag har jag varit och knäppt kort och fyllt i formulär. AWESOME! sjukt skönt att vara några steg på väg med ansökan. jag vill föreställa barnsligt glad på den här bilden, jag tycker jag lyckades ganska bra :P




imorn bär det av norrut, mer än 6 timmar på buss... men det är såklart värt det då det blir ett kärt återseende med flera underbara människor!

hoppas ni alla har en fin helg!

kärlek till er <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0