möbler, oh yeah!

Igår fick vi äntligen våra möbler från Ikea :)
så nu har vi en soffa(röd, sjukt snygg!), säng, byrå och sängbord m.m. I like it a lot!
mina händer är alldeles nariga från att skruvat ihop byrån idag medan David jobbade. Och, han jobbar idag och imorn. Vilken helg va? Aja, jag ska väl inte klaga. men,men.
Han kom förövrigt hem alldeles med en het bonn-bränna, sjukt snyggt ;P haha.
Ikväll ska vi iallafall ut och äta med Caleb och Beth-Ann, det blir nog nice :)

Har kommit på att mina blogginlägg har börjat likna mina dagboksinlägg från jag var mindre.
Hej,
Idag har jag varit med Emelie och Sofie. Det var roligt.
Hejdå.


Förlåt, jag ska bli bättre!

hoppas ni alla har en trevlig helg!
kärlek <3


Kommentarer
Anonym

Vad arbetar David med?

2011-06-11 @ 23:23:01
ZarahLinnea

härligt! :) du får visa upp de sen! :) kram

2011-06-12 @ 00:03:34
Sis

Hade velat vara där och skruvat ihop grejor med dig. Oj vad roligt vi kunde ha haft. nu väntar vi på lite kort. Hälsa gubben. Kramar/ mig och familjen

2011-06-14 @ 00:37:22
kakan

Roligt att ni fått möblerna nu, ser fram emot att se dem i natura :). Hoppas ni fick god mat när ni åt ute. Längtar efter dej. Love U.

2011-06-15 @ 00:53:44
Nadja

Bilder bilder bilder på möblerna :)

2011-06-16 @ 12:17:48
URL: http://www.alohanadi.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0