Fyra år sedan idag, Grattis Amanda aka pyret.

Idag fyller min underbara systerdotter Amanda 4 år, min ögonsten. Jag kommer nog alltid ha ett speciellt band till henne då jag råkade få vara med på hennes födsel. Det var inte riktigt tänkt så men när allt satte igång så blev jag kvar, vilket jag är väldigt tacksam för idag. För innan detta var jag inte så taggad på att få barn pga själva förlossnings delen, tänkte att det skulle vara helt hysteriskt efter alla scener man sett i filmer när de får barn. Men självklart så gör de allt så galet dramatiskt i tvrutan. Visst kan det vara drama i verkliga livet också men ändå. Jag var/är så stolt över min äldsta syster Sarah, hon är en fantastisk mamma och syster. Och nu längtar jag själv tills jag får egna barn, även om det ändå är ett tag tills jag är redo.

Annars idag så händer inte så mycket, vi tog det lugnt på förmiddagen och bara chilla. Nyss for D och jobba. Så jag ska snart träna bara köttbiten i min mage vill lägga sig lite bättre till rätta i magen.

vad händer i eran helg?
ciao.


Kommentarer
Carmen

köttbiten i magen?

2011-06-20 @ 01:10:27
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Sis

Saknar dig!

2011-06-20 @ 01:37:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0