Dag 1, En bild på mig plus 10 fakta om mig.

  1. Prithie är mitt mellannamn, eller som man tycker här i USA mitt första namn eftersom jag har ordningen Prithie Mariah Theresia på mina namn. Det betyder Glädje på singalesiska, ett av språken som man pratar i Sri Lanka.
  2. Jag är av det mixade slaget då min mamma är svensk och min pappa är ifrån Sri Lanka, där jag också är född.
  3. Jag älskar att sjunga, har gjort det så länge jag kan minnas. Läste musik på gymnasiet och sedan två år på folkhögskola inriktning gospel.
  4. Är lite av en tant, älskar att sticka, virka och sy. Att skapa något och se resultatet medans man gör det. Underbart!
  5. Att ha en tro är viktig för varje människa, vare sig det är till en Gud eller något annat. Jag tror på Gud, är uppvuxen i ett kristet hem.
  6. Min favorit serie genom alla tider är Ally McBeal :)
  7. Jag bodde förra året i London, där jag inte bara förälskade mig i staden utan jag träffade även mitt livs kärlek David.
  8. Älskar att röra på mig, promenader med eller utan mål. Att få friskluft i lungorna och bara få rensa tankarna.
  9. Är otroligt rastlös, och gillar inte alls när dagar går och det känns som att jag inte gjort någonting alls. Gillar helt enkelt inte att "slösa" tid.
  10. Har en liten female-crush på Beyoncé, hon är så otroligt vacker och har en fantastisk röst.
Sådär, det var faktiskt svårare än vad jag trodde :P
ciao.
<3


Kommentarer
ZarahLinnea

Jag gillar din daggrej :)

2011-06-25 @ 17:53:32
kakan

Underbart att läsa om dej fast jag känner dej så väl. Love U

2011-06-25 @ 18:51:21
Johanna

Ahh, gospel...:) Jag och min syster var med i en gospelkor for ett antal ar sedan... jatte kul faktiskt! Dock sjunger jag val hellre an bra.. haha!

2011-06-28 @ 05:41:10
URL: http://loppansworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0