Dag 10 – Meningen bakom mitt bloggnamn. Dag 11 – Bild på mig och min bästa vän.


I guess vi gör en dubbel här då jag inte satt vid datorn igår plus att det känns som jag har skrivit vad anledningen till mitt bloggnamn är och vill inte vara tjatig så läs tidigare inlägg om du är intresserad.
och som svar på nästa, jag har många fina och underbara vänner som jag är så otroligt tacksam för. Men den som är mig närmast och är min allra bästa vän är David, min älskling. Han vet allt om mig och gillar alla mina små egenheter och älskar mig ändå, och han tröttnar aldrig på mina konstiga frågor. Han är så bra!


Kommentarer
kakan

Härligt, viktigt att den man lever med och älskar även är ens bäste vän som man delar allt med. Ni är så fina :). Love U.

2011-07-04 @ 21:21:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0