inte visste jag att det skulle vara så jobbigt.

Idag har jag testat på Yoga i en timme, jag trodde verkligen inte att jag skulle känna mig så mör som jag gör nu, fast det har ju varit en lång dag. Lagom trött, men hålla mig vaken i två timmar till så jag kan prata med David när han kommer från jobbet. ska nog duscha och göra mig klar så jag kan bara lägga mig efter. ska bli skönt när det är kväll imorn, då ska jag bara slappna av :D
och i helgen ska jag kolla igenom mina saker, hör av er om det är något ni saknar så kanske jag har det :P känns som att jag sparat på allt. haha.

aja, frid på er.


Kommentarer
Julia

Hehe, jag vet en sak som jag fick som du råkade ta tillbaka :P

2011-01-27 @ 23:37:19
URL: http://julleskrutt.blogg.se/
ZarahLinnea

KRAMAR!! :)

2011-01-28 @ 14:24:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0