tagit helg för julen.

Kom just hem från jobbet, fått min första löne-check.. den var inte på så mycket då jag bara jobbat en vecka av de två som man fick betalt för nu. Vi får lönen utbetalad i två omgångar, vilket är ganska bra tycker jag :)
Men nu har jag tagit helg iallafall, SKÖNT! Just det, igår när jag jobbade skar jag mig rejält i fingret.. men inte så pass att jag behövde åka till sjukhuset, det var ändå ganska djupt men som den scout jag var så tryckte jag på en gång på fingret för att stoppa blodet och höll fingret högt. Sen var det bara att plåstra om och fortsätta att jobba :P
Nu har jag unnat mig en av havrekakorna som jag gjorde häromdagen, de blev snuskigt goda! Till det blev det även ett glas must, tack mamma för att du skickade must till sodastreamen den smakar faktiskt nästintill likadant som den vanliga :)

man kan se mitt fina plåstrade finger på bilden ;P



Kommentarer
Nadja

Mysigt!

2011-12-23 @ 06:33:19
URL: http://www.alohanadi.com
Trillingnöten

Finns det must till soda stream?? Woot. Ska köpa och testa :) Tack för tipset! :)

2011-12-23 @ 08:39:13
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com
Anna

RECEPT tack, ser smaskigt ut :) God Jul!

2011-12-23 @ 13:21:31
URL: http://strawberrydaiiquirii.wordpress.com
ZarahLinnea

Vill bara önska dig en riktigt god jul min fina fina vän. :)

Stora kramar.

2011-12-24 @ 16:49:03
Julia

Hihi, vi fick lära oss att göra kattplåster på psykiatrin för ett tag sen :P Man viker liksom öron och sen ritar man ögon, nos, mun och morrhår :)

2011-12-26 @ 19:55:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0