Så tacksam!

Jag är så tacksam att fått ha David hemma i 4 dagar i rad, så vi bara riktigt fick rå om varandra och göra precis vad vi ville.

Ibland känns det verkligen som en dröm att jag har hittat någon som kompletterar mig som David gör, någon som ser till att jag känner mig älskad och speciell varje dag. Jag tycker det är fantastiskt hur kärleken för honom bara blir starkare och starkare för varje dag som går.

Idag har jag bakat havrekakor (igen!) och nu väntar jag på att få bli upphämtat av Hope, så jag ska få se hennes place och lära henne sticka :)



Kommentarer
Nadja

Vad fint att du verkligen har hittat rätt!

2011-12-28 @ 10:32:05
URL: http://www.alohanadi.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0