dagens.

Idag är jag ledig, så jag har äntligen fått iväg lite kort och sånt som legat här hemma och väntat på att bli iväg skickat. Har just gräddat färdig några havrekakor som jag ska doppa sidorna i när de svalnat i choklad, lite gott ska man väl ha till jul iallafall :) Men kom på en lista jag skulle vilja göra!
5 saker som man tänker "åh, så skönt" när de väl händer!
  • när man har stått och lagat mat ett tag med fläkten på och äntligen får slå av den.
  • när man för dagen har tagit på sig sina tightaste jeans(utan stretch) och sedan får för sig att gå och förtära italiensk-buffé.. så är stunden när man kommer hem eller är på affären om man har en lång tröja får knäppa upp knappen i byxorna! Befrielse!! (hände mig förra veckan)
  • när man sitter på en buss och bara vill sova och det är några tjattriga medpassagerare som pratar högt och väsnas.. när de äntligen kliver av! YES!
  • när man är så där otroligt kissnödig, nästan så man kissar på sig när man väl ser toaletten.. vilken känsla det är när man väl får tömmas.
  • när man har genomlidigt en situation som man inte sett fram emot, men när man väl gör det så tänker man "att det var ju inte så farligt".
skulle nog kunna komma på hur många som helst :P hahah. så kul har jag just nu, är det någon som har någon mer att tillägga?


Kommentarer
Nadja

Oj vad jag känner igen mig i alla fem! Återkommer om jag kommer på några fler :)

2011-12-21 @ 04:08:51
URL: http://www.alohanadi.com
Anna

Lättnaden när grannen beslutar sig för att byta låt eller stänga av sin stereo :)



Lättnaden när grannen i biosalongen förstår hinten om att stänga av sin mobil och sluta smaska ;)



Japp jag jobbar med hörsel och störs lätt av ljud ;)

2011-12-22 @ 15:43:10
URL: http://strawberrydaiiquirii.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0