yesterday was fun.

Igår fick jag mina fingeravtryck tagna, det gick lätt som en plätt mindre än 5 minuter. Så nu antar jag att det bara är att vänta och se vad som kommer att ske här näst. Vi firade det med lite frozen yoghurt och sedan for vi till Westroads mall, där vi alla inhandlade lite kläder.. men mest gick mamma lös :P haha, skämt och sido! Efter det for vi downtown och kikade  lite och åt på min favorit resturang Spagetti works, yumyum. En väldigt mysig dag :)
Idag blir det nog bara mys och chill hemma och tacos till middag! yay!
utanför biometrics


Redmango-time! :D
Sitter och väntar på mamma när hon testar kläder.



Italian soda på Spagetti works. yummm


Kommentarer
Trillingnöten

Fozen yoghurt var inte igår! Gott!!

2011-08-25 @ 18:07:25
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com
Nadja

Gud vad mysigt! Jag vill också ha min mamma här :) Klart du ska komma till Hawaii, jag tycker fortfarande att ni ska ta upp det högst upp på listan.. hehe.. Vet inte om jag sa det men det snackas om att Panera bread ska öppna här..

2011-08-26 @ 04:54:47
URL: http://www.alohanadi.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0