Seg måndag.

åh, jag önskar att helgen kunde vara längre. Nog för att vi fick en längre helg i och med att David var ledig i fredags, vilket var väldigt nice. Måndagar är bara så seg, i vanliga fall brukar det vara min städ dag men idag väljer jag att skjuta på det till morgon... jag är S e g! Idag får bli tvättning av kläder och träning + chill, sjukt vad jag är sällskapssjuk dessa dagar :P Men om lite mer än en vecka så får vi fin besök från Sverige. MAMMA KOMMER!!! Hon stannar i två veckor, visserligen så är vi i Denver till en början men det kommer nog bli finfint. Sjukt vad tiden går fort när man inte tänker på vad som ska ske veckor bort. Helt galet!

Har föresten glömt att jag har fått tid för biometrics, den 24 augusti. Härligt att komma ett steg närmare Greencard och work permit! YEAY! Det ska bli sjukt fint att få börja jobba :)


Nu dags för lunch!


Kommentarer
Trillingnöten

Åh vad kul med besök!! Det är alltid så välkommet :) Och det där med Green Card! Vi ska till Stockholm imorgon och lämna in ansökan för mig :) Woho!

2011-08-08 @ 20:19:21
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com
Linnea i USA

Ahh vilket harligt inlagg! Mamma kommer och tid for biometrics! Fantastiskt! Ska du borja soka jobb sedan?

Har du lust och tid over nar ni ar i Denver sa hor av dig sa kan vi ta en fika eller nagot! kram

2011-08-08 @ 20:21:09
URL: http://linneaiusa.com
Johanna

Underbart att bade din mamma kommer och tid for biometrics!! :)

Da ar du inte sa langt efter mig da..:P We're getting there...:)

2011-08-09 @ 20:43:24
URL: http://loppansworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0