oh yeah.

Har just duschat efter dagens cardio pass. Vissa dagar känns det verkligen som man är på topp, I love it. Som idag t.ex även om jag var helt mör efter morgonens styrkepass så var det som jag fick en nytändning till eftermiddagen och jag kickade verkligen ass! hahaha. Det kändes gör bra! Älskar de dagar när det känns som man har kontroll över allting!
Cardio sektionen av "vårat" gym, plus lite maskiner.

Min favorit maskin, helt galet vad den är fin och hur rolig som helst. (låter som jag pratar om något levande :P )
Och nu sitter jag och uppdaterar vårat ps3 så jag kan kolla på netflix...men det tar ju år och dag (kanske inte riktigt) men jag gillar inte att vänta :P

Hoppas ni har haft/har en bra onsdag!
kärlek till er <3


Kommentarer
ZarahLinnea

FUSK :P Jag vill också ha! ;)

2011-08-12 @ 07:47:08
Nadja

Gud vad jag älskar netflix! (förutom att de fördubblat priset) Beställer man nån film de inte har för streamning så får man den inom ett par dagar, till Hawaii dit post annars tar lite tid.. Förresten så läste jag på nätet att Panera bread ska komma till Hawaii :P

2011-08-12 @ 20:51:26
URL: http://www.alohanadi.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0