lyckad middag.

Idag lyckades jag väldigt bra med middagen tyckte inte bara jag själv utan även min man, det var verkligen yumyum och vi åt tills faten var skrapade. (nog för att jag alltid lagar lagom med mat, but oh well) Jag gjorde potatis-slantar i ugnen med kycklingfile även den i ugn under ett täcke av cremefraich, paprika, vitlök, lök, champinjoner och torkade örter.  Galet gott! Rekommenderas verkligen! :D

Vi kom just tillbaka från affären, jag har haft cravings för snickers sen jag vet inte när men nu är det stillat.. haha, plus att jag har min yoghurt som jag äter till frukost, ett måste :P

aja, vi myser ner oss i soffan ikväll <3

Hoppas ni alla haft en bra dag!

kärlek <3



Kommentarer
Eleonor i Nashville

Det later verkligen supergott. Jag alskar kompinationen av kyckling och potatis och en klick tzatziki =)

Har du smakat snickers almond forresten? Saaaa gott!!!

2011-08-09 @ 17:11:01
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0