Jag tror jag aldrig har varit så nödig.

Igår mystes det som bara den, vi löste korsord, bakade kakor och kollade på alldeles för många avsnitt av Ghost whisperer (sjukt beroendeframkallande) men det var otroligt mysigt men dagarna går ju sjukt fortare när man har fint sällskap :)
Idag så chillade vi på morgonen och sedan efter lunch drog vi iväg och gjorde pedikyr på våra fossingar, något mamma aldrig gjort förut så jag tänkte det skulle vara mysigt. Sedan var vi runt i massa affärer och så och kikade, middagen avnjöts sedan på Texas RoadHouse. Yumyum, steak för hela slanten!
nu ska det bara mysas i soffan med lite tilltugg. JA, Det är dags för fredagsmys!!
Hoppas ni alla har det bra! kärlek till er <3
gårdagens Cockies :)
Dagens aktivitet, söta blommor va? :D

Dagens outfit, en fråga: är det okej att ha magväska? har en svart läder på mig på bilden som är mammas som kan få stanna hos mig om jag vill. Så vad tycker ni? jag tror jag gillar det iallafall :D
Kvällens gotta, nomnom.


Kommentarer
ZarahLinnea

Jag ser den inte ens! :P

2011-08-27 @ 11:36:16
Nadja

Låter supermysigt! Blommorna var jättefina, blir lite sugen på pedikyr med blommor. Jag kör alltid bara tråkig vanlig om jag får pedikyr men det där var himla fint

2011-08-27 @ 20:36:43
URL: http://www.alohanadi.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0