Jag svarar:

Det bästa och sämsta med USA
Om jag ska säga en av varje så måste jag säga att det bästa är självklart David ;) men annars så gillar jag de stora köpcentrumen, I like to shop! Det sämsta är att man måste ta bilen vart man än ska någonstans om man inte bor väldigt lägligt till. Saknar verkligen att promenera! 

I min bokhylla
De böcker jag hade med mig hit var några musikböcker och sedan har jag två böcker jag köpt sen jag kom hit av Jane Green som var jättebra. Sedan består resten av boksamlingen av Davids skolböcker och dyligt.

Jag ångrar
Att jag ibland drar mig tillbaka för mig själv, gillar inte att visa mig svag så istället för att låta människor veta att jag mår dåligt så stöter jag bort dem. Men jag försöker bli bättre :)

När jag blir stor...
Jadu, när jag blir stor så vill jag bli mamma och jobba något som jag trivs med kanske inom musik eller vem vet.

Min trerätters middag ser ut som följer...
åh, hm. till förrätt så kanske det skulle vara kantarellstuvade varma mackor i ugn. varmrätt porterstek med kokta potatisar och morötter och till efterrätt glass,grädde med varma hallon. kanske inte så fancy men shhhjuuuukt gott! :)

Och vad tycker du om att bo i USA än så länge?
Jag trivs som med att bo i USA, men jag tror inte att Omaha är den ultimata staden för vare sig David eller mig. Så vi får se om det blir flytt i och med att David söker nytt jobb, vi hoppas nästan på det. För mig blev det lite knasigt, jag tycker om att lära känna nya människor men inte när man liksom glider in i relationer bara för att jag är "Davids fru". Det känns vara så krystat liksom, det känns liksom som de fått en bild av mig redan innan jag kom eftersom David pratat om mig så mycket. Men oh well, de är sjukt trevliga men jag kommer gilla läget bättre när jag kan komma ut i en arbetsmiljö och träffa nya människor. Over all så trivs jag, men det känns som sagt som vi väntar på att få reda på om vi ska flytta eller inte.



Kommentarer
Trillingnöten

Vilken trerätters :) Måste testa!

2011-08-10 @ 11:26:47
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com
Nadja

Kantarellsmörgås är ju bland det godaste som finns! Jag känner igen det där med vänner. Vissa är typ hans kompis flickvän och då ska man va kompisar, även om man inte har nåt gemensamt.. Även om vissa av dem är supertrevliga

2011-08-10 @ 20:58:02
URL: http://www.alohanadi.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0