Good day.

Igår var en mysig dag, jag väckte David med sång och han fick äntligen öppna sina presenter som han frågat om sen jag köpte dem (han är som en liten pojke när det kommer till överraskningar).
Jag lagade english breakfast till frukost och sedan myste vi hemma innan vi for och tittade i affärer för att införskaffa en ny tvättkorg och lite annat. Blev middag på Davids favorit Chipotle och sedan lite Starbucks på det och på kvällen tog jag med honom för att se den senaste Transformers filmen som han velat se läääänge, tänka sig att jag faktiskt nästa uppskattade den.. antar att man kan ändra uppfattning om det mesta :P Sedan blev det hem och äta den sjukt goda morotskakan jag bakat på morgonen. Yumm. Födelsedagsbarnet var nöjd med sin dag, då är jag också nöjd :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0