Solen skiner, det gör jag med!

åh, så underbart det är med sol. Man blir på så bra humör! Visserligen har jag haft lite halvknasigt mood i nån dag nu, men jag antar att jag snart får besök av den röda fröken.

Helt otroligt vad tiden bara rinner iväg när det känns som man har hur mycket som helst att göra, ska försöka packa det mesta nu innan helgen så jag kan känna mig lugn när jag far till pappa i helgen.

Har kollat upp med människor (andra bloggerskor) som bor i USA om vad som inte finns i form av ingredienser som man är van med från Sverige, Tack för hjälpen! För nu vet jag vad jag ska ta med mig ;) vaniljsocker och pärlsocker for sure!
Men jag har även hittat några sidor där man kan beställa därborta också.  Här, Här, Här och Här är sidorna. (visserligen lite dyrare än i Sverige, menmen)


aja, här kan man ju inte sitta.


Gosh, jag har en female-crush på Adelé. Vilken röst! (tro inte jag glömt beyoncé ;) )


Kommentarer
ZarahLinnea

hon är bra! :)

2011-04-26 @ 23:28:25
Johanna

Ahh, vad spannande! Nasta fredag, det ar ju jatte snart juu..:) Forstar att det blir nat litet da det ar svart att fa med alla man skulle vilja ha med... Ar likadant for oss. Vi har ju slaktingar i tre vardsdelar, vilket inte heller gor det sa mycket lattare att samla alla pa en och samma plats... trakigt men sant! Kommer det vara med nan fran din sida pa brollopet da forresten?



Vi gifter oss nu pa lordag faktiskt...:D Ohlalaa, im sooo excited!! Cant wait!:) Kommer ju ocksa bli valdigt litet, men kommer troligtvis ha nanting i sverige nasta sommar och sen aven nat i chile efter det... sa de flesta far vara med pa nat horn.



Hehe, jaa.. maste saga att det ar lite komiskt hur vi traffades... for att gora en lang historia kort.. Forsta gangen vi traffades var nar jag var med mina tjejkompisar till en resturang och hade hejda-middag for en som skulle hem till sverige.. han var varan servitor. Det forsta han sager dock nar han kommer fram ar att han kande igen mig fran nanstans.. (visade sig att han sett mig ca 2dagar tidigare), anyhow... efter det sprang vi pa varann OVERALLT och HELA tiden... no kidding!! Det var helt sanslost.. gick max 3dagar da vi inte sprang pa varann.. Drojde dock nastan ett ar innan vi det blev vi. Tror det var love at first sight fran hans del... men jag var visst liiite trogare..:P Nepp, ska sluta nu sa jag inte skriver en hel essay har... haha, sorry!

Kramkram!!

2011-04-27 @ 05:39:53
URL: http://loppansworld.blogg.se/
Carmen

finns det inga svenska utiker a totally swedish on edgware road? ;)

2011-04-27 @ 12:39:35
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0