Igår såg vi en älg, en riktig älg.

Snart bär det av, sjukt mycket blandade känslor. Men det ska bli så underbart att äntligen få återse David igen, det kommer att vara nästan precis fyra månader sedan vi tog farväl av varandra på arlanda. Jag längtar! Men samtigt känns det jobbigt att komma så långt ifrån alla här hemma, men som tur är så finns ju Skype och det är ju inte som att jag aldrig kommer tillbaka.. och det går faktiskt att komma och hälsa på mig :)
Så på förmiddagen den 6:e maj bär det av! Spännande :)


Kommentarer
Johanna

Hejhej! Halkade in har fran eleonors blogg... tankte jag kunde lamna ett litet avtryck nar jag enda hade vagarna forbi! :) Ser att du ar pa vag till USA... spannande! Vad ar det for visum du precis fatt, ar det ett K1 kanske?? :)



-Johanna

2011-04-22 @ 02:50:37
URL: http://loppansworld.blogg.se/
Carmen

åh gud vad nervöst det måste vara!!!! gld för din skull o det kommer gå jättebra!!!

2011-04-22 @ 08:16:42
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0