snart helg!

galet vad fint ska det bli, nu 3 och en halv timme bort :D
så redo, sjukt trött. haha.

igår kom Kira och Jennifer över på eftermiddagen och hade med sig brownies och muffins, yummieyummie sedan så lämnade de resterna. inte bra intebra. som jag har mumsat i eftermiddag. hahah.
fina flickor det där :) som göder mig! haha, nejdå. fettnice att de dykt upp här så jag har någon att playdejta och någon som är nära.

och imorn får jag träffa bästa Alina igen <3 var ett tag sedan nu, så det blir fint.
sedan så jobbar jag ju bara nästa vecka och är ledig en vecka! LOVELY!

jag känner mig väldigt glad idag, även fast jag knappt haft en lugn stund förens nu.
och ikväll blir det en sista promenix med Susanne, a walk to remember! haha.

aja, vad händer för er idag?

pusshej.

13 <3 / 42 <3


Kommentarer
ZL

Okej nu får du ta och säga, vad räknar du ner till? :P

2010-09-16 @ 21:13:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0