dagen tar vändning.

Från att ha en playdate planerad med Jennifer, till att gå på barnbalett istället.
lite dålig timat där av Elisabetta att inte kolla upp med mig om jag har något planerat innan hon krigar för att få en plats på passet. aja, det blir spännande att se vad barnbalett går ut på, spännande att se om lilla fröken vill hänga med eller om hon vill jönsa omkring. just nu så sover hon litegranna. ska väl plocka upp henne om en stund så hon kan dricka mjölk innan.

helgen var superfin, fjällorna Fällman, Emelie och Sofie var på besök i staden. vi drog omkring och kollade på saker fotade och bara myste :) väldigt fint att ha dem här, lite tråk att det var så kort. men sa jag att det var fint :D det var det :D

aja, knäppte massa bilder men jag vet inte riktigt vart jag har lagt min sladd så jag ska hitta den så ska jag bjuda på bilder från i helgen och ifrån förra helgen när jag och Alina var i Greenwich.

förövrigt kan jag bara tillägga att jag är väldigt glad, även om jag är råtrött hela tiden.
haha!



45 <3


Kommentarer
Zarah

Jag var på balett med töserna i usa, men de var ju lite större än din jänta. Spännande. Hoppas du får en fin dag/kväll.

Kramar

2010-09-13 @ 19:28:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0