whoohoo!

Igår var det en fantastisk dag! något fantastiskt hände! oj! oj! oj! vad jag var glad.
vi hade dock inget gig med A capellan, Puben var stängd. sicket bottennapp va :P det blev en vanlig övning iallafall.

idag regnar det, men lika glad för det är jag, jag och margherita dansade nu en timme innan hon gick och la sig. älskar när hon skrattar! då smälter mitt hjärta.
aja, nu ska jag ordna lite saker som måste göras. shipp och hej!

en dag kvar. vilket menas med hela morgon när det är på torsdagsmorgon som det blir ett kärt återseende :D

1 <3



Kommentarer
ZarahLinnea

SÖTNOS! :D Kom hit och kramas med mig istället. ;) :P

2010-10-26 @ 20:39:41
kakan

Jag är glad när du är glad, önskar alla var som du som tycker om när jag är glad. Älskar dej min smula. Hälsa David.

2010-10-27 @ 09:52:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0