lillan är sjuk.

hon har "a chest infection", stackars plutt..eller hon verkar må bra, fast nu får vi inte umgås med andra barn på några dagar så hon inte smittar vidare.
jag längtar efter helgen, jag ska bara ta det lugnt. jag måste unna mig en helg när jag bara är hemma och det tänkte jag göra denna, och spara slantarna tills mina käresta kommer. det är ju sjukt snart. för er som inte fattat så är det de som varit nedräkning till i hörnet. Min älskade David kommer! jag få äntligen träffa honom! det kommer bli underbart.

idag så regnar det, eller gjorde. nu ser man iallafall moln, igår var vi på barn ballet men Margherita var inte så intresserad. jag antar att hon kommer bli det såsmåningom men nu är hon ju för intresserad av allt annat.

jag har fått en tanke över vad jag vill göra med mig liv, de här dagarna så nu ska jag bara fundera och klura lite mer. jag är så tacksam för allt jag har, de människor som jag har i mitt liv, ja allt. Livet är bra fantastiskt.

Ta vara på dagen, och bjud på ett leende. allt känns lättare då.

massa kärlek

<3

8 <3



Kommentarer
ZarahLinnea

PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!! 8) 8) 8)

2010-10-21 @ 18:13:14
kakan

Ja, bjud på ett leende, vet av erfarenhet att det hjälper för olika saker. Sen ser jag fram emot att höra om dina funderingar på framtiden. Love U.

2010-10-22 @ 08:58:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0