så redo att...

...fara hem!

dagarna rullar på iallafall, 38 dagar kvar (inte för att jag räknar). det ska bli så skönt på ett sätt att avsluta det här året. igår var det 10 månader sedan jag kom hit. Helt galet! men jag är mätt, redo att gå vidare. men så klart så kommer jag göra det bästa av tiden som är kvar, nog för att jag fortfarande behöver mycket tid för mig själv och bara tänka och fundera. men ska nog kunna klämma in några roliga aktiviteter.
den här veckan känns ganska seg, a capella igår och ikväll, vi ska sjunga på ett fancy födelsedagsfirande i convent garden på lördag. får hoppas att det kommer att gå fint :P

haha, mina helger börjar bli lite flummiga. har näst intill ingenting planerat, få väl bli som de senaste helgerna spontana och fina :)

aja, nu ska jag göra någon nytta innan Margherita vaknar upp från sin sovstund och vi ska på barnballet :)



Kommentarer
ZarahLinnea

Åh, Åh, Åh.. ÄLSKAR DENNA BILD! OCH ÄLSKAR DIG VÄNNEN!! :)

Ska bli så roligt att du ska komma hit snart..

Det är på tiden för dig att.... fara hem. ;)

För jag saknar dig.

2010-11-10 @ 16:12:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0