det är inte helg än.

sitter här en torsdagkväll utan att det är helg än, känns konstig. ska jag jobba förmiddag imorn och sedan några timmar på söndag också. men vad gör det när Lillan är i en söt period och bara ger mig pussar och kramar hela tiden. :) och hela tiden ropar på mig, Maj som hon kallar mig :P gulligt va?

föregånde inlägg var en önskan om att få se en bild på min hals så den kunde jämföras med personen i frågas :P

jag är trött och så redo att komma hem.

idag är det thanksgiving day i USA, så jag tänkte skriva några saker jag är tacksam över:

jag är tacksam över att vara frisk och kry, att jag har en familj och vänner som älskar mig.
och framförallt att jag har träffat David, han är den bästaste som finns och jag har nog aldrig känt mig så komplett som jag gör nu <3 jösses ett sånt liv i kärlek!


vad är ni tacksam för?

över och ut, nötkreatur.

 

kärlek <3

 




Kommentarer
sis

Jag är tacksam för att du har haft ett underbart år och träffat en sådan underbar person i ditt liv och att jag har en helt underbar familj. De är mitt allt. Älskar dig sis, vi ses snart.

2010-11-26 @ 00:06:02
Anna

Jag är tacksam för min familj och för mina vänner.

Jag är tacksam för att jag har tak över huvudet och mat på bordet. Att jag får leva i ett land som har fred. Jag är tacksam för att jag har en underbar pojkvän och bästa vän som alltid finns vid min sida <3



Längtar tills du kommer hem igen sötnos! Hur löste det sig med boendet?



Kram

2010-11-26 @ 11:49:16
URL: http://yvanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0