You are going to have such a good time..

...but we will miss you though <3

det var just det Elisabetta sa när de kom på att det är ikväll som jag åker till Sverige.
men jag är ju tillbaka snart, och jag kommer ha det så fantastiskt i Svea de dagarna jag är där! gosh vad jag ska kramas, men jag kommer nog sakna någon som inte kommer att vara där och någon som jag vill träffa men ja.. eftersom allt är som det är så kan jag inte få allt. men,men. du är i mitt hjärta, mannen med de vackraste händerna som någonsin jag kommer skåda vars utseende jag tycks ha ärvt. jag älskar dig <3

den här dagen kommer nog att gå fort. jag har att göra, ska städa mitt rum. gå ut med Margherita och hämta ett paket som kommit till henne eftersom hennes födelsedag är på tisdag. sedan blir det är fixa sig i ordning och vara redo när Elisabetta kommer från jobbet så jag bara kan springa till Tåget. tiden är lite knapp, men det ska nog ordna sig.  :)

jag är taggad. men jag kommer som sagt sakna mycket här. en stor del av mitt hjärta är ju faktiskt här <3 <3
men, sverige ush så mycket jag saknat det!

aja, alla fina och underbara, älskade vänner i sverige: jag kommer hem för er en annan gång, ni är med i mitt hjärta och jag saknar er så tokigt mycket! massa kärlek till er <3

om jag inte hinner skriva något mer innan jag far, så ha en fin helg allihopa. så hörs vi på söndag ;)


Kommentarer
ZL

Hoppas att du får det toppen vännen! :)

DU är unik. Saknar dig något galet.

Du+Jag=DUJAG ;) Näe, vi är oslagbara! :)

Kärlek till dig stumpan.

2010-05-13 @ 22:24:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0