första helgen tillbaka i London <3

i fredagskväll mötte jag upp Alina och Emily och vi gick på mcdonalds och käkade, jag var helt utsvulten efter att inte ätit sedan frukosten så maten satt fint. sedan kom vi som inte på något att göra så då sa vi hejdå till Emily som var tvungen att fara hem och vi promenerade istället till Notting Hill. så otroligt fint att träffa Alina igen!

på lördagen så skulle jag till banken här och fixa en grej med mitt konto, men den var stängd eller åtmindstånde den bank jag visste om...sedan att det fanns en till var ju något jag inte hade någon aning om :P
så jag for till notting hill gate och mötte upp bästa Alina och vi promenerade i Kensington Gardens och hälsade på Peter Pan och sedan vidare till Hyde park..mycket motion där! mycket skratt, galet vad jag tycker om den här tösen!
sedan mötte vi upp Lisa och Emily vid Marble Arch och vi gick till Pizza hut, där det var knas med beställning så det blev pizzor osv. men vi blev alla mätta tillslut och vi drog vidare till svenska kyrkan där vi kollade på melodifestivalen. sedan hem till Alina och kollade på 500 days of summer vilken sjukt fin film :)

söndagen tillbringades först i Hillsong sedan en allmänt flummig och fin dag med Alina,David och Gerry. Mat, British Museum, hysteriskt flummigt och Valentine's day på bio! vilken bra film, och sjukt mycket ögongodis :P

nu börjar vardagen med arbete här igen, det känns skönt att få lite struktur igen :) men jag är dock lite trött...haha. men,men..today's laundry day for me! awesome!

laters!



svanar vid "the round pond" i Kensington Gardens.



Alina och Peter Pan i Kensington Gardens.



Flickorna innan Melodifestivalen, från bildens vänster Emily, posarn Alina och Lisa :)


Kommentarer
Alina

Yes, I'm the poser! :D

2010-03-08 @ 11:07:33
URL: http://gretalina.blogg.se/
kakan

Härligt att höra du har roligt me dina vänner. Älskar dig smulan.

2010-03-08 @ 18:16:21
URL: http://fedeson.blogg.se/
Julia

snygga bilder du :) både dom här och dom från italien :) och alla andra för den delen också :P puss på dig!

2010-03-08 @ 23:44:25
URL: http://julleskrutt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0