trevlig kväll.

just hemkommen från en mysig picnic med Emelie och Helena, pratat om allt mellan himmel och jord. och luft i alla dess former. sjukt mycket skratt, råfintsällskap om jag får säga det :)
sista gången jag fick träffa Helena, hon far hem till Sverige på Söndag. har varit väldigt fint att stött ihop med henne här några gånger :) härligt tjej!

åt en halvmumsig pastasallad, och blir nästan lite äcklad över hur mycket godis jag har ätit de senaste dagarna...BLÄ! snart får det vara nog. från 1 juli så ska det vara stopp för ett tag framöver. de ni!

aja, nu ska jag sova.
hörs imorn.



gick hemifrån tidigare så jag fotade lite i parken.
älska solen :)



jag är glad.


Kommentarer
Cecilia

den andra bilden var sjukt mysig!

2010-06-04 @ 10:32:15
Maria

Snyggt tjejen! Det tar sig=) Linjerna i den övre är superfina!

2010-06-04 @ 23:46:46
URL: http://hiddenpart.blogg.se/
Julia

Det där gillar Julia :) Alltså promenaden och bilderna och att du är glad :)

2010-06-05 @ 16:03:22
URL: http://julleskrutt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0