mätt i magen, och mör i kroppen.

fin middag med mina fina värdföräldrar, slutade med att vi alla tre skrattade så vi grät. haha. livet är fint :)

första jobb dagen på en vecka gick finemang, de varnade mig över att Margherita skulle vara mammig idag och kanske skrika en hel del, hon hade visst gjort det igår när Elisabetta lämnat henne för en liten stund. så jag var lite orolig, men sedan när hon betedde sig som vanligt så var det lugnt. söta lilla flicka som ger mig blöta pussar. <3

efter jag slutat så tog jag mig en springrunda på 40 minuter, till wimbledonpark ett varv i parken och sedan tillbaka med avstickare att springa i trappor så jag fyllde ut 40 minuter, sjukt härligt :)
och efter en dusch så fick jag skypa med min underbart fina fästman (sjukt vuxet det låter, men jag älskar att säga det :) ) Galet vad han gör mig lycklig <3 <3 <3

till dig som kommenterade i förra inlägget så åkte David tillbaka hem till Denver,Colorado "the mile high city" ni vet :P

aja, nu ska jag mysa ner mig i sängen med lite ally och mitt gosiga täcke när jag inte har någon mysig person att mysa ner mig bredvid.

laters fina folk, tack till er som kommenterar: jag blir GLAD GLAD GLAAAAD :)

kärlek<3


Kommentarer
Anonym

Bra att du tränar, men glöm inte att fylla på vätska och träna inte så mycket så du försvinner. O, min smula börjar nog bli vuxen...Älskar dej.

2010-07-08 @ 16:07:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0