jag har en dejt ikväll <3

har just tagit mig en kall dusch efter varit på gymmet någon timme, jag fattar inte vart jag får energin ifrån. jag kan verkligen vara där hur länge som helst. det är så sjukt kul att träna! idag svettades jag som en gris hela tiden, dock inte så mycket som den som använt springbandet innan mig, det var blött överallt. jag tyckte det var lite skabbigt så jag bytte band :P

väntar på att Cissi ska sluta jobba så hon kan komma in på skype så vi kan prata om när hon kommer på torsdag hur hon ska ta tunnelbanan osv. det kommer gå finnemang och det blir asfint med besök av fina Cissi <3

aja, efter vi skypat så ska jag ut i solen :) och bara chilla hela dagen. sedan ikväll har jag en dejt! de ni med den underbarast människan som finns, och jag behöver inte ens lämna rummet ;) hahah. <3 det blir fint det!


nejnu, så ska jag spela lite betapet till cissi loggar in :)

puss så länge <3


Kommentarer
Alina

Åh, vad kul att hon kommer på besök!

2010-07-10 @ 21:09:08
URL: http://gretalina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0