hemma hos pappa!

proppmätt på tacos, och härligt humör.
väldigt fint att vara i Sverige :)
resan gick bra, somnade på en gång när jag satte mig på planet och vaknade sen när vi var uppe i luften och 40 minuter av resan hade gått. :P
de lurade mig på flygplatsen också, pappa hade sagt innan att Debbie kanske skulle komma med men när jag kom ut i ankomsthallen så var det bara pappa där. det var inte så mycket som jag tänkte på, var ju väldigt glad att se honom men sedan när vi går genom flygplatsen en bit så pekar pappa mot ett håll och där står Deborah vid en av toaletterna :P <3

aja, sitter och väntar på att efterrätten är i ugnen. pappa har gjort jordgubbspaj :D
hoppas allt är bra.

nog med det här. tjipp och hej!



Kommentarer
Alina

MYS! Blev det nån korv på vägen då? :)

2010-07-31 @ 22:34:41
URL: http://gretalina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0