ehum.

jag blir lite brydd, vet inte vuxna människor att potatis är en kolhydrat?
och att bröd hör där till? hm, eller så är det fransmän och italienare som inte är så pålästa.

igår innan jag slutade förberedde jag middagen till Margherita, kokade grönsaker och potatis bara för den av hennes föräldrar som skulle ge henne middag att fixa något kött av något slag. men vad är det jag ser när jag ger henne resterna till middag, att förutom potatis så har de blandat i massa pasta också. stackars barn! jag skulle inte då äta potatis med pasta. knaskalas!

sedan när vi var i Milano så hade Elisabetta diet inför hennes veckas semester som hon hade direkt efter. men ändå hon skippade alla kolhydrater (sa hon) och levde bara på sallad, men hon uteslöt inte bröd (som hon äter väldiga mängder av) och sedan visste jag inte att pizza gick in i smalmat (!?) haha, jag blir lite brydd. har folk inte koll på vad som är vad. skulle du äta kokt potatis med pasta? :P

gjort en mysig playlist på min iphone som jag lyssnar på nu medans M sover en skvätt.

nejnuni, det var det jag hade på hjärtat nu :P
<3


Kommentarer
kakan

Endast potatis o pasta e väl inget direkt att äta, men dessa två i bondomelett blir mums...Love U.

2010-07-08 @ 16:12:10
Alina

Haha, klockren diet tycker jag!

2010-07-08 @ 19:40:59
URL: http://gretalina.blogg.se/
Cecilia

Mycket spännande måste jag säga! Det är sånt som man tar för självklart att alla har åtminstone lite småkoll på. Och kokt potatis och pasta nej nej nej! och blä!

2010-07-08 @ 23:02:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0