helgen=awesome.

ahhh, ännu en awesome helg i London. jag är sjukt glad i magen :)
det började med i fredags, tänkte att jag skulle  ha en lugn och fin helg på hemma plan, eller när jag bara gjorde saker som var lugna. men, icke. jag följde med Anna och några av hennes vänner till en klubb i Elephant Castle, Ministry of sound(sjukt bra ljud, läste om att deras ljudanläggning hör till en av de värsta) och dansade hela natten eller iallafall till klockan fyra, sedan var det till att försöka ta sig hem. det var snorkallt och det var ju en bit att ta sig, fick ta bussen till trafalgar square och sedan gå till picadilly, det är faktiskt inte så långt..och hoppa på rätt buss där. var hemma vid 06, det snöade och jag frös som bara den när jag gick från bussen. men kvällen var galet kul! jag älskar ställen där verkligen alla dansar! awesome!







sedan vaknade jag vid 12 på lördagen och jag tvingade mig själv att gå upp, duschade..hade flera ton av dust it i håret, var tvungen att shamponera 4 ggr innan håret kändes skapligt rent :P morgonfrisyren var skaplig.
sedan hängde jag med Yusuf, promenad i parken och lite foto, men jag var inte så motiverad. jag var bara glad att solen tittade fram. sedan resten av dagen tog jag det bara lugnt och chillade för en gångs skull. åt lite kladdkaka som jag bakade till E o B kvällen innan, med massa grädde :)
de hade hyrt film på kvällen också den där med Brad Pitt...bastards någonting :P jag såg 45 minuter sen låg jag och sov på golvet, så när jag vaknade till gick jag och la mig :P




idag så vaknade jag klockan 9, eller jag vaknade väl innan..men jag orkade inte kliva upp. sedan hetsade jag till mig och drog till tottenham court med ett äpple som frukost i handen för att träffa alina och gå på Hillsong. men tyvärr så var det inställt, de båda första mötena för det var något fel med rören?! aja, det var några som drog med oss på starbucks där vi fikade(jag åt frukost :P) och hade det så underbart trevligt, det var bara jag o alina som var svenskar sedan var det en salig blandning, vi var ganska många..och tiden gick så fort vi bytte ut starbucks mot nandos, där jag åt kyckling o pommes..och jag fick maten efter alla, andra gången den här helgen..det hände nämligen i fredags när vi åt koreanskt också :P det skulle vara extrahot kyckling, men det kändes knappt :P sedan efter en underbar förmiddag gav jag och Alina oss iväg för att möta upp Carmen. vi åt lite till, var på en mysig fransk resturang med apgoda bakelser och väldigt trevlig lukt(eller?!)..vi gick förbi där innan och dreglade i fönstret och bestämde oss sedan för att gå in och pröva läckerheterna. en väldigt mysig eftermiddag med två härliga tjejer! vilken underbar dag, jag älskar sånna här dagar! sedan när jag kom hem blev det mera mat, ybergod soppa och bröd såklart. och efterrätt. som ni kan läsa har jag ätit på tok för mycket idag. men jag gillart.



min bakelse, den hade tre kulor ;P

Carmen med sin bakelse.

Alina :)


Alina & Carmen :)

nu sparkar vi igång en ny vecka, det ska bli underbart att passa den här lilla filuren igen:




aja, sjukt långt. men med massa bilder som jag vet gillas.
kärlek till er<3





Kommentarer
Carmen

haha tack for den bilden, det uppskattas :)

2010-02-01 @ 10:10:44
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Alina

Flickan är ju HUR SÖT SOM HELST! :)

För övrigt var Yusuf också söt ju. Det visste jag inte. hihi

Och LUKTEN var det bästa på hela helgen, LÄTT! :P

2010-02-01 @ 11:24:55
URL: http://gretalina.blogg.se/
Maria

tre kulor. haha:P ah... jag saknar dig min vackra...

2010-02-01 @ 23:36:37
URL: http://hiddenpart.blogg.se/
Pappsen

Jaha, du har gjort kladdkåka, då förstå jag att du känner hemma där. Härligt. Var rädd om dig.

2010-02-02 @ 10:39:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0