you spinn my world around.

gårdagskvällen var fin, london eye, tapas och towerbridge...sedan nattligt samtal, awesome :)

idag har jag varit glad, steg upp efter att ha sovit för lite men solen sken ju! var ju tvungen att ta mig ut, så det blev promenad innan jag skulle infinna mig på första hjälpen på cupcake. sjukt bra information och instruktör väldigt givande. sedan så blev det förbi köpcentret och köpa ett par tygskor ett par nätta och snygga converse, rätt design för mig. jag har vårkänslor så klart tygskor är ett måste!

sen hem..och vad har jag gjort? jag kollade på melodifestivalen med maria över skype. lovely! och nu är jag barnvakt till en sovande liten tös några trappor ner.

awesome.

försten, jag drar till Milano på torsdag.. :)

men nu, städa rummet och öva stämmor!
ciao!


Kommentarer
kakan

Roligt du hade en bra kväll och tack för tel.samtal, såg du inga snygga skor till mej? Älskar dej.

2010-02-20 @ 23:12:54
Anna

VA?! Läste jag rätt? MILANO?!?! Ska du åka dit med familjen? Jag är mer än avis på dig! :P Puss gumman <3

2010-02-21 @ 01:03:09
URL: http://yvanna.blogg.se/
Harriet

Jag är så glad att du lever livet. Underbara Mariah ha det underbart bra i Milano också. KRAAAAM!

2010-02-21 @ 13:00:29
URL: http://www.singinghatta.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0