sovit sjukt mycket!

igår eftermiddag mådde jag helt sjukt dåligt, jag härdade ut till 17.30 sedan gick jag och vilade en stund och tvingade mig sedan ut i regnet för att lämna tillbaka filmen vi hyrde i måndags. mådde lite bättre när jag kom tillbaka men jag gick och la mig för jag var helt matt, sov till typ tio sedan vaknade jag av att jag låg på datorn som jag hade bredvid mig i sängen, fixade med lite saker innan jag sedan stängde av den och somnade om...sjukt skönt att kunna sova så mycket.

idag mår jag bättre om inte det skulle vara party i min mage, men det har nog gått över lite. det gör inte lika ont nu :)

i eftermiddag ska vi gå på bebis party på cupcake, undra om det är lika roligt som tin pan annie :P

aja, so long!


Kommentarer
Carmen

det verkar vara nagon au pair sjuka som gar... jag har varit sjuk i en vecka nu... hoppas du mar battre sotis!

2010-02-17 @ 16:41:09
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
kakan

Hoppas du mår bättre i magen, tror nästan d smittade för igår sen vi pratat hade jag också "party" i min mage, men idag bättre, Love U

2010-02-18 @ 08:28:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0