sicken morgon.

Mariah vakna 08.15 pigg som gnu! drog på sig träningskläderna, iväg till gymmet... jag kommer inte kunna gå imorn :P hahaha!
hunnit med att städa rummet också, awesome. det är sjukt svårt att dammsuga heltäckningsmatta, jag fick krypa och ta upp saker som inte ville sugas upp. nu ska jag städa toan, fixa mig och sedan ska jag dra in till stan och träffa anna och shoppa lite förhoppningsvis, äntligen! och kanske köpa något alldeles fint till mig och jag hittar det jag vill ha :D

morgonens konstanterande, det går inte att släcka ljusknappar med bröstet...det är för mjukt! HA!

aja, shingen!


Kommentarer
kakan

Ja, det blir mjukare med åren o till sist faller de o då möjligtvis går det att släcka lampan igen:)Pussar och kramar i massor

2010-02-06 @ 12:56:41
Maria

BRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖST!

2010-02-06 @ 23:33:23
URL: http://hiddenpart.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0