min helg var awesome.

dagen igår var mys, efter jag villat bort mig lite på oxfordstreet och blivit lagom arg på alla turister som går i snigelfart så mötte jag upp Anna och vi handlade lite sminkgrejer som vi behövde, sedan köpte jag mig ett par såndära ybertajta löparbyxer, de är skit snygga. sitter som smäck :P så nu ska jag löpa! HAHAH!

ett snack på Yo Sushi, lovley och sedan vidare mot tottenham court och alla musik affärer...och nu har jag en helt underbar gitarr på mitt rum! ME LIKE!! my precious!

efter det for jag och anna hit till putney och kollade på Veronica Mars, det är så bra :) och käkade sjukt mycket götta! haha. kvällen avslutades vid 02 snåret :) sjuk mys!

sedan så vaknade jag lite sent, det är så skönt att sova på söndagmornar nu mer och sjukt svårt att stiga upp. men jag tog mig upp och iväg till Hillsong. jag älskar det stället! vilken stämning alltså!

Lunchen intogs på Nandos med massa från kyrkan, sedan så for jag, alina och Mia hit till Putney ( jag har haft mycket besök den här helgen) och shoppade lite på south side. synd att Mia ska fara, sjukt trevlig prick! jag hade en underbar dag med de här två!

och nu i kväll har jag pratat med bästa Kenneth, eller jag gör det fortfarande :D


Du är saknad :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0