KÖTT KÖTT KÖTT!

gårdagen var väldigt intensiv, först tillät jag mig att ha lite sovmorgon eftersom fredag är min lediga dag :) när jag vaknat till så tog jag mig en lång dusch, sedan så skypade jag med Cissi <3 och fick sedan lagomt bråttom till att möta upp Linda, en aupair som bor här i området för en kaffe, en trevlig tjej! kom på dock att jag inte ätit någon frukost typ när jag skulle gå så jag tog en macka i farten..och jag blev lite sen :P
vi kollade runt lite i shoppingcentret Southside som ligger här bredvid, jag ville hitta en ny outfit till kvällens Valentines party...men jag hade väldiga svårigheter! jag har verkligen inget shoppingsug längre, hittar bara kläder och tänker åh, den här skulle passa på den här person osv. men när jag sagt hejdå till linda så gav jag det en chans till och köpte då en jätte söt klänning, full med småblommor..det känns som att det ska vara blommönstrat nu, de är på alla plagg. köpte även lösögonfransar som var typ sämst så jag tog bort dem innan jag åkte så jag inte skulle behöva tappa dem när jag var borta.

drog hem och fixade till mig och tog mig sedan bort till st. pauls för att möta upp killen som jag ska giga lite med, jag ska lägga stämmor på hans låtar och även kanske sjunga någon solosång själv :) han var sjukt trevlig, vi pratade musik och det stämde verkligen personlighetsmässigt (inte på det sättet! haha!) men jag tror att det här samarbetet kommer vara kul!

efter den kaffen igen så gick jag från St. Paul till Tottenham Court Road för Alina har sin dansklass där, och jag dödade lite tid. när vi sedan möttes upp så käkade vi på mcdonalds och drog sedan hem till Alina så hon kunde fixa till sig lite. jag gillade verkligen hennes familjs hus, väldigt nice!

hahaha, när vi sedan kom till Liverpool Street så hittade vi inte till lokalen där partys skulle vara.. på vägbeskrivningen alina kollat upp stod det att det skulle ta 5-10 minuter men jag tror vi irrade omkring i nästan en timme. HAHA, men med trevligt sällskap så gör det inte.. och vi hade sjukt kul!
när vi väl kom fram så var inte lokalen så jätte smickrande, men det var sjukt mycket folk. och det här partyt hade alla förutsättningar för att bli hur bra som helst men det som sabbade det var Dj:n, en bra dj är ju som a och o. den här spelade bara massa gamla hits som inte riktigt gick och dansa till...han kunde inte mixa och vid några tillfällen blev det helt tyst. jag var inte så imponerad! Kött, kött, kött får beskriva kvällen ;P

vi drog därifrån vid ett antar jag, vi hittade tre killar som vi hängde med... en från japan,new york och en från Colorado :) sjukt trevliga och vi tog oss till China Town där vi blev bjudna på mat! gratis är gott! sjukt kul!
sedan på bussen hem så träffade jag självklart något kul bussällskap, denna gång Max och Freddie...de var dock lite väl runda om fötterna, "you are very beutiful, but I guess that you hear that all the time!" hahaha.

Alina, tack för en awesome kväll! jag är så sjukt glad att du är här i London. du är så bra!! <3

sen blir det gymmet.
senare blir det melodifestivalen på svenska kyrkan, PAULINE ÄR MED!! rösta!
men nu ---> frukost!

men först lite bilder!


klänningen!

Kött, kött, kött. vi hittade ju lite kött! ;P


Kommentarer
Alina

haha, ja, det var kött överallt! :D

och jag är glad att jag har dig! du är BÄST!!! <3

2010-02-13 @ 13:09:23
URL: http://gretalina.blogg.se/
kakan

Ja klänningen va söt, blommigt e ju alltid sött, kul att du också upptäckt d. Bra att du äter, men slarva inte me frukosten, d har ja ju alltid sagt även om ja e dålig på frukost själv, måste nästan intas i sällskap för att smaka bra. Ta vara på dej min lilla smula / Love U & massor av kramar & pussar

2010-02-13 @ 15:31:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0