jag lever...

det var inte så farligt som jag trodde, jag kom fram till finsburypark och jag hittade väldigt bra med beskrivningen jag fått. det var en kille från australien(söt), en härifrån och två flickor och en dansk som inte var där. sjukt härlig stämmning, inte alls jobbigt på något sätt. började med en liten uppsjungning, sedan fick jag sjunga lite saker för att visa vad min röst kan göra, sedan en låt för dem. sedan fick jag höra på deras arr på Shackles, det var awesome. australiensaren var basen, rå cool! sedan fick jag noterna och sjunga alt stämman, och tänka sig jag följde noterna och det blev rätt! sedan fick jag sjunga solot också en gång. sedan var de inte så mycket mer, de hör av sig. men det var en rolig upplevelse iallafall.

klockan var inte så mycket, så jag anslöt mig till anna och Maja..fick inbjudan igår att fika med dem. så jag irrade omkring ett tag och letade efter resturangen de var på yo suchi, och överallt jag frågade i chinatown missuppfattade de vad jag frågade efter, oh you want sushi? aja, tillslut hittade jag någon som visste och jag kom rätt.

aja, mitt huvud dunkar. sjukt trött så nu ska jag sussa!
night.

kärlek<3


Kommentarer
kakan

Spännade att höra hur det gick, men, hur som helst och hur det än går så sjunger du ju bäst i mina öron / Love U

2010-02-04 @ 11:50:49
Carmen

tog du hans nummer hoppas jag ????

2010-02-04 @ 15:32:31
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0