jag kan inte sluta le :)

hillsong var tipptopp som alltid, energin för veckan är hämtad.
sedan att umgås med grabbarna minus en plus en från i fredags var hur gött som helst, vilka gentlemän de är håller upp dörren, drar fram stolen, och betalar för oss och är inte så där cheesy och förväntar sig något efteråt.
helt awesome!

sedan har jag varit barnvakt i kväll, jag badade lillan,matade och stoppade om henne...hon är så lugn o fin!
hade skypesamtal med flera fina människor i skellefteå <3 lovely!

hoppas alla har haft en bra alla hjärtans dag! but remember that every days is for Love (var tvungen att skriva det på engelska för på svenska kan det vara två betydelser :P ) :)
nu sparkar vi igång en ny vecka, nya tag men jag vill nästan bara att det ska bli helg ;P
haha, jag kan inte sluta le!

massa kärlek till er från mig
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0