jag blir så glad...

när ni kommenterar ska ni veta ;)

jag är fet slut, jag och M var först på en lång promenad i parken med en omväg på hemvägen för att köpa bröd...jag gjorde en avstickare och köpte två halvliters cola och en Ben & Jerry :) hade sånt sug efter cola :P och den andra ligger och väntar på mig i frysen!
sedan när vi kom hem så gjorde jag lunch till både mig och sötnosen, sedan drog vi iväg till stället där man kollar barnens vikt. hon har gått upp 2 hg på en månad, när jag skrev det till Elisabetta så skrev hon "we need to start with the butter!!!" haha, smör är fint. jag älskar faktiskt smör, det är faktiskt gott här även om det inte är bregott extrasaltat. något jag saknar är svensk grädde, igår stod jag i köket och käkade sprutgrädde...det är inte riktigt lika gott :P
aja, M brukar iallafall inte vilja dricka välling men hon måste ju som börja med det nu lite när E är tillbaka på jobbet. och idag drack hon faktiskt sjukt mycket, två gånger. jag blev nästan lite rörd :P haha.
sedan hade hon sjukt svårt att somna, jag försökte verkligen allt.. men tillslut så. nu sover hon, det är ju bara jobbigt om hon sover dåligt så hon är sjukt trött när hennes päron kommer hem, så jag vill att hon sover bra så att hon kan vara lite go o glad när de kommer hem och är trötta.

bajs, nu vakna hon. ska go och mysa lite med henne.

ciao.


Kommentarer
Anna

Vad bra du är gumman! Tur att du får träna nu tills du kommer hem och ska ta hand om våra barn ;P Hihi

2010-02-09 @ 19:03:48
URL: http://yvanna.blogg.se/
Amanda

Hahah, ja Anna och då kan hon ju oxå iofs lämna tillbaka de när de skriker och bajsar för mkt! ;)

2010-02-09 @ 20:26:13
Kakan

Ja, bra o vara ute, äta e också bra, men välling får inte ätas för fort, kan ge knip i magen. Kan förstå att du saknar grädden, köpte 4 liter igår (bra pris):P, ska jag skicka lite?? Love U lilla smulan.

2010-02-09 @ 22:49:14
Anna

Precis Amanda. Bättre deal än så finns väl inte? ;P

2010-02-10 @ 22:15:39
URL: http://yvanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0