jag åt en hel pizza.

det var det värsta!
jag förvånade mig själv ännu en gång!
men mums var det, chorizo var sorten. det var E som rekommenerade den för mig eftersom jag gillar kryddstarkt, men den var inte så stark. men GOD!

idag har jag promenerat på förmiddagen med M i King George Park, och med E och M i Wimbledon Common på eftermiddagen, jag är helt slut nu. men gosh, vad jag älskar det här stället! sjukt mysigt!

vad tycks om min nya design? haha, jag är så skillad!
nu ska jag låta pizzan jäsa i min buk.

ciao.

kärlek<3


Kommentarer
ZarahLinnea

Säger det här oxå..

Jag gillar din bloggdesign skarpt. ;):)

Och saknar dig galet.

2010-02-05 @ 23:45:43
kakan

Låter gott med pizza och härligt med alla parker, tänk vad vi ska promenera när jag kommer till dej, Älskar dej

2010-02-06 @ 12:51:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0