jag är glad att du kom...

...Alina! hit alltså ;P hahhahhah. och såg the ugly truth med mig igår, även om ljudet var sämst så vi fick dela hörsnäckor :P! awesome!

tänkte att jag skulle bloggat igår kväll men blogg.se klatrade sig...jaja, iallafall. idag har vi magsjuka i huset, Betta är hemma från jobbet och lilla snuttan har också mått dåligt men det verkar som hon mår bättre och kommer hålla mig sysselsatt idag. hoppas bara att jag klarar mig!
den känns som den här veckan kommer gå segt bara för att jag längtar efter helg, men jag får väl se det positivt att det redan är tisdag, two days left to go! jag känner mig seg, o lite matt, jag vill inte bli sjuk...måtte det vara fröken röd som snart knackar på dörren.
aja, nu ska jag vila lite medans M sover, sen blir det lekalekalekaa och till doktorn antar jag.

laters!




Kommentarer
Alina

Neej. Blä! Var noga med handhygienen så ska det nog gå bra. Du har ju iallafall en egen toalett och det är ju en bra början!



Och du längtar inte till helgen utan till FREDAG! :D Jag har inte börjat med konversationslistan ännu, förlåt. haha.



Tack för att du finns Mariah! Jag är så glad över dig! Kraaaaaaaaaaaaaaaam

2010-02-16 @ 17:43:10
URL: http://gretalina.blogg.se/
kakan

Ja, hoppas du får hålla dej frisk, ta hand om lilltjejen, du verkar fixa d galant. Kramar i massor

2010-02-17 @ 09:11:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0