If your happy and you know it clap your hands.

Idag är jag glad, även fast jag stängde av alarmet helt första gången när det ringde och vaknade sedan 07.55 när jag "börjar" klockan 08.00. tur att jag inte har så långt att gå :P

oftast brukar dagen bli lite knas när man vaknar så där plötsligt och man måste liksom komma igång på en gång, men jag var väldigt belåten.. i min dröm inatt var det väldigt mysiga människor i, så när jag vaknade kändes det som jag hade just träffat dem. tur att drömmar finns när man saknar folk <3

igår sprang jag till fulham fotbollstatium, eller sprang och sprang. jag sprang tills jag började känna av maten som jag just åt innan jag gick ut...smart tjej jag vet. men jag gick iallafall, och när jag kom tillbaka mådde jag bättre :) och jag somnade glad :D

fick just ett sms av Benoit, om jag kunde sitta barnvakt på söndagkväll.. varför inte, lite extra cash skulle ju sitta fint!

aja, lite morgon musik.



jag älskar den här låten :)

åh, jag måste hitta en klänning inför fredag! kanske hinner idag!

I'm off.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0