I love this big Ego.

Idag har jag haft en Ego-dag, jag har tyckt att jag varit så fenomenalt bra idag...eller hur var det nu?aja, jag har haft en bra dag :)

och nu Mr. Snickers nu är det dags, jag kan inte hålla mig längre.


Yummie, och jag vet bilden är sämst.. men jag har ju värsta mysbelysningen i mitt rum så det får bli som det blir.

tänkte visa er lite bilder :)



this is the place I live!


detta är huset.

vi tog en walk in the park.

pluttan somnade som vanligt även fast vi höll på att blåsa iväg.


vi träffade den här lilla sparveln, låt oss kalla han Rane, det blir lite trevligare då. han hade väldigt bråttom dock.


och till sist en bild på min nya darling, även här en kassbild men, men. han är fin.

nu ligger Mr.Snickers och jäser i min mage, han var god. synd att han inte räckte i längden. men sånna saker är det lika bra att göra av med på en gång :P haha.

jag har faktiskt lite tråkigt, underhåll mig!

aja. ciao!


Kommentarer
Maria

FIIIN!!!!:D:D:D

2010-02-11 @ 23:10:10
URL: http://hiddenpart.blogg.se/
Julia

säg till hur du vill underhållas, så kan jag se till att det uppfylls :) (försöka kan jag ju iaf :P)

2010-02-11 @ 23:35:28
URL: http://julleskrutt.blogg.se/
kebecka

Så mysigt område det verkar vara sötis!

2010-02-11 @ 23:51:56
URL: http://kebecka.blogspot.com
Alina

fy vilken fin bild du fick på lillan!!

2010-02-12 @ 11:06:05
URL: http://gretalina.blogg.se/
ZarahLinnea

"Such a huge Ego.. it's to much it's to big!! Such a huge EgoOoo000ooo0o" ;D

Saknar dig snyggo

2010-02-12 @ 12:32:20
Carmen

varfor hade du mr snickers pa golvet for hahaha!?

2010-02-12 @ 16:09:36
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Sis

Vad härligt att du kom med i gruppen, kunde inte tänka mig annat. DU ÄR BÄST!!!!



Vad roligt att se hur du bor, skulle ha kommit och hälsat på någon helg.



Saknar dig/ S

2010-02-12 @ 19:25:45
Miss K

Måste säga att jag älska kommentaren.. Nej nu Mr Snickers haha. Visste inte att du va utomlands o härja! Verkar ju awsome duuuude! De e bra va ego ibland, ha en toppen helg!

2010-02-12 @ 22:01:50
Miss K

Ps en sak till...har också varit ego idag, jobbat stenhårt på mina former... biskvi, o semla...sen tränade jag så de blir finemang.. puss på dej!

2010-02-12 @ 22:11:06
kakan

Sötsaker/choklad e aldrig fel nån gång då o då, d får man unna sej :). Kul o se hur d ser ut där du e & din nya vän - gitarren. Älskar dej.

2010-02-13 @ 10:35:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0