home is where you are.

jag behöver en stor kram och en mysig kväll med någon fin person!

ikväll var callback på acapella-gruppen, jag har inte varit med om mer krävande uppgifter faktiskt... det var jätteroligt och så medan vi gjorde dem, och solo sången som jag sjung jag tror jag aldrig sjungit den med så mycket kropp...jag var som helt mör och anfådd när jag var klar. det märktes att killen som var borta förra gången är den som håller i allt, han lät mig inte komma undan så lätt. han testade mig på alla sätt o vis. då är det bara att vänta till imorgon och se om de vill ha med mig eller inte, som han skrev han som jag har kontakten med så verkar de som var med förra gången vilja ha med mig. så vi fattar vem som e boven om jag inte kommer med ;P hahah. jag överlever väl hur det än blir.
aja, jag gjorde mitt bästa men när jag gick där ifrån började jag må dåligt, eller jag började snarare längta hem. eller inte hem som till sverige utan hem till folket. hemma är där mitt hjärta är, hos dem som är betydelsefulla. ni är saknad! <3



jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor.


Kommentarer
Sis

Saknar dig med lillan. men du finns nära mig vart du eller jag än är. kom ihåg att jag finns här för dig. Kramar i massor/ S

2010-02-11 @ 09:03:23
kakan

Smulan, jag är en bit bort men mitt hjärta är hos dej. Väntar med spänning på hur det går med acapellagruppen.../kramar i massor

2010-02-11 @ 09:11:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0