första februari tjugohundratio.

här sitter jag kissnödig och känner mig tjock efter att tryckt i mig massa choklad även fast jag var mätt. men jag var ju som sugen på choklad, aja. skyll mig själv!
idag har jag faktiskt skaffat mig ett bankkonto här, tänka sig att det gick. jag använde mitt läkarkort som jag fick efter jag registrerat mig hos läkaren här så det funkade fillibums, det var en jättetrevlig kille som hjälpte mig. jag hade med mig M och hon satt och var så söt i mitt knä hela tiden, och skrattade åt alla andra barn som grinade och skrek utanför. hon är härlig den här tösen! han ställde väldigt underliga frågor den här bankkillen, men de behövdes visst för att veta vilket sorts konto som jag skulle behöva :P haha, eller hur var det nu. han skulle spara min autograf ifall jag kommer bli känd. en söt sak var när jag öppnade ett sparkonto parallellt med kontot så såg jag alternativen som man var tvungen att klicka i: save it for a rainy day! valde han åt mig,haha så sött.

sedan har jag upplevt baby-yoga idag, jag vet inte om det var så mycket till yoga. det var snarare lite babysång,med att mammorna/jag gjorde massa styrkeövningar och sjung medans...lite odd. men M hade ingen ro att hänga med längre än på första låten, sedan ville hon krypa omkring och det fick hon.

till middagen exprimenterade jag och E lite granna. de har börjat med att få en leverans en gång i veckan med grönsaker och frukt från en bondgård utanför staden, massa saker som inte de visste vad det var men jag visst så då får man improvisera lite. men det blev bra :) sjukt mysigt att förbereda maten tillsammans med någon.

sitter här och försöker lära mig en låt som jag ska sjunga på en audition till en liten a capellagrupp på onsdag, det blir nog nice. nu ska jag kissa.

peace.

kärlek<3


Kommentarer
Alina

Haha, nej babe, du är inte tjock! Du är bara schnygg som tusan! :)



Nu ska jag snart registrera mig hos doktorn. Jag är lite nervös. Aah!

2010-02-02 @ 11:08:19
URL: http://gretalina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0