en del av familjen..

.. tror jag att Benoit börjar tycka jag är. senaste mornarna har han sprungit runt i kalsipper helt oberörd. jag blev lite paff första morgonen men i morse gick jag bara in i köket och vi hälsade varandra godmorgon utan någon som helst konstig stämning. hahaha. roligt värre.

idag har det varit en späckad dag, eftersom städerskan inte dök upp igår så infann sig lite panik i Elisabettas hjärta om allt som måste hinnas med innan vi far imorn så jag har gjort allt idag. jag är till och med klar! rå effektivt! tänkte till och med förbereda middagen till dem så de bara kan komma hem och äta när de väl känner för det, ska träffa finaste Alina ikväll och dra på Svenska kyrkan och kolla läget. och i morgon blir det Milano! :) tagga Fashion week! hahaha, vi kommer bo centralt så jag och Margherita ska turista, Awesome! nu börjar spänningen infinna sig!

drar inte med mig datorn som jag känner nu, de vet inte om det finns något wifi där men det finns tillgång till en dator så det blir nog bloggning någon gång iallafall. och det är ganska skönt tror jag att vara ifrån datorn ett tag, men jag kommer sakna vissa samtal!<3 aja, det är ju bara några dagar. nu väntar jag på att Margie ska vakna så vi kan gå till affären en sväng, måste köpa lite saker till maten jag tänkte göra.

aja. hörs lite senare folks!

puss så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0