busy,trött. det är okej.

jag är lite off. sorry. blogg torka. vad ska jag skriva om?

nya aupairen har kommit, hon är söt och trevlig. så de här 10 dagarna kommer nog rinna förbi, hoppas jag. ni som känner mig vet att jag behöver egen tid, så vi får se hur det går :P

tisdag, iallafall a capella och inspelning.
onsdag, avslutning på ung i London :)
torsdag, chill hemma
redag, farvälmiddag och dans med flickorna
lördag,julfest med a capellan.
söndag, sista turen till Londoncity(kanske) och Hillsong.

det är mina planer för veckan, ni då?

mindre än två veckor kvar.

ska bli skönt att komma hem.
14 kvar till David <3

massa kärlek till er <3



Kommentarer
kakan

:) Snart ses vi igen...<3. Jag ska försöka baka lite kakor den här veckan, får väl förhoppningsvis lite främmande kring jul-nyår. Love You.

2010-12-07 @ 08:04:47
Julia

Jag kanske har gjort en egen serie med Gray ;) Du vet inget om det :P Den är så populär här i Sverige att den har gått på tv! Haha. Nu tycker jag att det är dags att du uppdaterar lite här igen :) och snart är du hemma igen :D wiiiii!!

2010-12-15 @ 20:19:11
URL: http://julleskrutt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0