hjälplös dag.

idag så funkade ingenting till lunch för lilla madam, jag testade verkligen allt jag kunde komma på men det bara spottades och flög över hela köket. ah, ge mig lite extra tålamod till när hon vaknar nu efter sovstunden!

nu tycker jag att London kan bjuda på lite bättre väder så man kan vara ute, mina ideér börjar tvina när det gäller att underhålla en ettåring.

aja, idag är jag trött. ikväll blir det brainstorm-session med mat med A capellan :D
det blir nog fint. men jag längtar mest till jag är tillbaka efter det, så jag får prata med David <3

och, jaa! bara fyra timmar (+ lite övertid) tills jag har fyra dagars helg(fast jag jobbar imorn kväll,men då en sovande flicka)!!! det kommer bli fettnice tror jag :D


över och ut.


Kommentarer
kakan

Ser du har vad du gör:). Men av mina erfarenheter skulle jag tro att lilla fröken känner av de båda injektionerna hon fick häromdagen därför hon är lite annorlunda. Saknar dej men älskar dej så mycke mer. pussar och kramar.

2010-08-27 @ 08:00:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0